NEW BOYZ / 2003 / Inspirasi


NEW BOYZ (2003) - INSPIRASI


01. MARAH BUKAN SIFAT KU  4'46
LAGU : ZULKEFLI MAJID / LIRIK : LUKHMAN S
ku Tidak Pernah Meminta Mu
Untuk Mengasihi Ku
dan Apatah Lagi Mengasihani Ku
Juga Tidak Sama Sekali

Kusedar Sebenarnya Kita Tiada Pertalian
Cuma Satu Arah Serta Satu Tujuan
Mencari Keberkatan-nya

aku Terkenangkan
Saat Manis Dulu
Tak Pernah Kau Meninggi Suara
Bila Bertanya

Korus
Keras Hanyalah Luaranku
Lembut Tetap Di Dalam Hati
Marah Habis Setakat Itu
Tak Kubiar Berpanjangan

Biar aku Berdiam Diri
Dengan Hati Yang Remuk Redam
Kau Tak Usah Lagi Bertanya
Tak ku Bersuara

aku Masih Mampu Tersenyum
Walau Hati Terluka
Mungkin Hari ini Duka Untuk Aku
Esok Belum Tentu 

 

02. S.M.S  4'16
LAGU : ALFA KESUMA BOOTY / LIRIK : TISYA

 
Biru dan kuning mana engkau suka
Merah menyala itu yang aku punya
Yang tak serupa bikin macam mana
Apa dikata payah nak di kota

Hilang marah tawar diri
Mana pergi hidup tak menjadi

Kerja dikerja aku kisah apa
Jalan cerita itu itu juga

Hutang budi bawa mati
Jaga-jagalah namamu
Mana-mana, bila-bila kita
Serupa macam sama
Ada masa gila-gila
Kita serupa macam sama
Kita-kita masih juga
Biar serupa macam sama
Cuba-cuba jangan teka
Hidup serupa macam sama
Jaga-jaga

Hilang marah sama saja
Mana pergi hidup tak menjadi

Kenal asalmu jangan ribut-ribut
Biar di depan jangan jadi takut

Jadi kental macam besi
Bukanlah besi berani

Mana-mana bila-bila
Kita serupa macam sama
Gara-gara gila-gila
Kita serupa macam sama
Kita-kita dia-dia
Biar serupa macam sama
Cuba-cuba suka-suka
Hidup serupa macam sama
Merbahaya

 

03. NORKIA  4'50
LAGU : AIMAN / LIRIK : TOMOK

 
Norkia... penantian kita
Oh Norkia... percintaan kita

( 1 )
Walaupun dugaan yang melanda
Tak kira di mana penghujungnya
Kan kita tempuhi segala
Demi cinta suci

Walaupun mengalir airmata
Kerana ada orang ketiga
Namun jiwa tetap sama (sama)
Berdua (berdua)

( 2 )
Engkau bagai permata
Menghias jiwa oh Norkia
Dan kau bagai kejora
Segar di taman yang indah

Tak mungkin kan berubah
Kasih yang tercipta
Tak mungkin kan berulang
Luka yang mencengkam

Kerna engkau segala-galanya
Tak usah lagi memikirkannya
Cintaku hanya untukmu
Pada Norkia

( ulang dari 1 )
( ulang 2 ) 

 

04. HADIR DI SISI  3'39
LAGU : G NOLA / LIRIK : TANTY

 
Sepi terasa kala kau tiada
Dihimpit resah yg kian mencengkam
Semakin hari aku kebingungan
Sendiri lagi aku kesepian
Ku rindu rindu kamu
Manja belaianmu senyummu
Bermain di mindaku
Kasih kau di hati oh
Ku sayang sayang kamu
Ayu wajahmu bayangmu
Melenakan tidurku
Tiada bandingan

Di dalam jiwa tercipta harapan
Agar dirimu kembali semula
Aku disini setia menanti
Hadirlah kasih bertahta di hati

Kisah cinta dahulu
Biarkanlah berlalu
Jangan diungkit lago
Simpan dalam memori

 
5. CERMIN  4'58
LAGU : AZMEER / LIRIK : LOLOQ

Cintamu Ibarat Lukisan
Rinduku Ibarat Bingkainya
Antara Kita Memang Saling Padan
Pemisah Cuma Cermin Yang Tak Bermakna
Adanya Cuma Kebetulan

Datanglah Gerangan Yang Ketiga
Sedikit Tak aku Gentar

Bagiku Hanyalah Mainan
Adat Resam Kita Dalam Bercinta

Cinta Kita Bukan Luahan Rasa
Cinta Kita Bukan Menurut Amarah
Cinta Kita Bukan Keluhan Lara
Cinta Kita Jelas Tercipta Atas Kehendaknya

Di Manakah Terletaknya Cintamu
Di Matamu Ataupun Di Dalam Hati
Andai Maksud Sehaluan Nafasmu
Pasti Kau Kenali Yang Mana Kasihmu Sejati 

 
6. CINTA CIPTAAN KITA  4'14
LAGU : AJAI / LIRIK : MAWARNI

Berdegup jantungku
Bila hatiku jatuh cinta
Kepadamu oh...

Jadi igauanku
Kau hantui diriku ini
Oh... fikirkanmu

Katakan kasih
Kau memahami diriku
Apa yang kurasa
Kuharap kau jua pun begitu

Tak mungkin aku
Mempermainkan cintamu
Aku kan tetap setia
Mencintaimu sepenuh rasa

Tolonglah tuhanku
Temukan daku dan dia
Bersama oh...

Setiap saatku
Menunggukan kehadiranmu
Sayang...



7. LOLITA  3'59
LAGU : SAARI AMRI / LIRIK : AD SAMAD

Kaku kakiku
Kekok tak ku terikut langkahmu
Tango salsa merengue
Ku tak tahu mana yang mana

Kejang kejung ku
Kau tenung ku aku terpaku
Sehingga aku terasa
Ku bukan aku yang ku tahu

Ku bukan aku yang ku tahu
Ku bukan aku

'Tu Hablar Espanyol'
Ku tak tahu apakah
Yang telah engkau perkatakan
Namun aku suka cara kau bertanya
Ku kan iyakan saja segalanya

Lolita... oh Lolita
Tak lali kulihat kau tari
Lolita... oh Lolita
Tarilah tarilah tari

Tari hiburkanlah diriku
Tolonglah bawa daku pergi
Dari pesi yang lama menghuni
Hatiku Lolita
Tarilah Lolita 

 

8. SEJARAH CINTA KITA  4'35
LAGU : ADDY HAMID / LIRIK : ADIKA

Selamat tinggal sayang relakan ku pergi
Meninggalkan dirimu yang ku kasihi
Bukan niat ku sayang membuat kau terluka
Namun terpaksa

Sejarah cinta kita tak mungkin berulang
Walaupun kasih kita seluas lautan
Kita hanya merancang Tuhan menentukan
Tak kesampaian

Apa lagi hendak dikata
Memang itu lumrahnya dunia
Setiap yang bercinta pastikan merasa
Suka dan duka

Apa lagi hendak dipaksa
Jodoh kita telah pun tiada
Kita yang berkasih
Kita yang merintih
Hati tersiksa

Memang benar kata pujangga
Purnama indah usah dipuja
Kelak jiwa akan terluka
Meratap hiba

Ikutlah pilihan keluargamu
Yang menentukan jodoh buatmu
Diri ini usah ingat lagi
Biar ku pergi



9. DUNIA  4'30
LAGU : AYDIEL / V6 / STANLEY / LIRIK : FITRI

Kau nantikan aku di sana
Dan biaskan khabar berita
Ku ingin satu dunia
Oh mesranya
Getarkan kalimah cinta kita
Oh hebatnya

Yeah... pasti ada yang terima
Oh... juga ada yang terasa
Kerna kita sehati sejiwa
Oh tunjukkanlah
Lenyapkanlah kenangan lama
Oh teganya

Dunia relakanlah cinta
Kita selamanya
Kasihku manisku ke marilah sayang
Izinku dendangkan senandung semalam
Jangan kau sesalkan (iye iye iyo)
Apa yang dunia katakan (iye iye iyo)
Renungkan masa depanmu (iye iye iyo)
Riangkan hatimu sayang (iye iye iyo)

Iye iye iyo
Iye iye iyo

Biar derita beredar (iye iye iyo)
Relakan hatimu relakan (iye iye iyo)
Karangilah masa depan (iye iye iyo)
Riangkan hatimu sayang
Dunia relakanlah cinta kita selamanya

 
10. DIA  4'53
LAGU : LAN LAGA / LIRIK : AZAM DUNGUN

Dia yang aku kasihi
Bersemi di dalam hati
Dia yang aku sayangi
Selama-lamanya
Dia yang aku rindui
Membakar hati yang sunyi
Dia yang aku cintai
Dimiliki… oh 

Dia… dia… dia… kekasih hati
Dia… dia… dia… yang kusayangi
Kugenggam kekuatan
Hindari kepalsuan
Agar ku bisa pertahankan
Haruman taman cinta
Selamanya
Dengan lafaz suci dialah pertama
Yang kusayangi sepenuhnya
Hatiku yang ikhlas ini


Tidak ada komentar:

Posting Komentar